Procedura recenzowania
1. Sprawdzenie propozycji artykułu pod względem formalnym przez kierownika redakcji.
2. Sprawdzenie propozycji artykułu pod względem merytorycznym przez redaktora tematycznego i zakwalifikowanie do dalszego procedowania.
3. Wskazanie przez redaktora tematycznego co najmniej dwóch niezależnych recenzentów spośród osób nie związanych z autorem (autorami) nadesłanego artykułu.
4. Zaproszenie recenzentów do zrecenzowania nadesłanego artykułu.
5. Przesłanie artykułu do recenzentów (bez podawania nazwisk autora/autorów).
6. Opracowanie recenzji zgodnie z obowiązującym w czasopiśmie formularzem (Formularz recenzji).
7.Podjęcie decyzji przez redaktora naczelnego lub zastępcę redaktora naczelnego o przyjęciu/odrzuceniu artykułu lub konieczności wykonania w nim poprawek zgodnie z sugestiami recenzentów (ew. ponowne przesłanie poprawionego artykułu do recenzji).
8. Opublikowanie artykułu bez podawania recenzentów.